sâmbătă, 27 februarie 2010

"Vreau... o tigara, o cafea si o carte"


de ce sunt dura cu mine, prea rece, prea rea?
nu-mi place nimic. vreau altceva.
alta familie, alta casa, alti prieteni, alta scoala, alt oras....
vreau sa stau intr-o casuta mica, doar eu.
sa zbor cu aripile mele frante, sa ma chinui singura, sa fac tot ceea ce vreau.
vreau sa patinez, sa alerg incet si cu pasi marunti prin viata si sa gust totul. sa ma urc intr-un carusel si sa urlu. sa merg la un concert si sa cant de fericire. vreau sa merg intr-un club si sa beau si sa fumez. sa rad... sa dansez...
vreau sa ma intelaga si EL.
dar nu le pot avea. pe niciunelea.
ma am doar pe mine. si tot ma simt singura. abandonata intr-o lumea pe care nu o pot descifra. nu-mi gasesc locul.
nu mai imi place acelasi drum pana la scoala. m-am saturat de aceasi strada goala, dezbracata si trista. de aceasi intersectie, unde tot timpul tre sa ma uit si in stanga si in dreapta. acelasi trotuar de la scoala... plin de cacat si de ratati. de cocalari si inculti. de needucati si de "jmecheri". si m-am saturat de aceasi scoala. de aceleasi carti noi noute. de aceasi banca murdara si rupta. de acelasi geam stricat si de aceasi priveliste trista si nesuferita.
m'am saturat de rautate, falsitate, de tot.
vreau altceva.
si mai precis, sa trec de depreseia asta. sa ies din astenia asta de primavara. in care totul reinvie, se trezeste la viata cu puteri si noi teluri. eu? aceasi. nu pot sa fac nimic. merg zi de zi la fel. nu mai am teluri, nu mai am pentru cine si ce sa lupt. nici pentru mine. nimic.
vreau sa nu mai imi doresc nimic. o tigara, o cafea si o carte.


Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Darie Ducan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.