joi, 25 februarie 2010

"Uneori trebuie sa lasi garda jos ca sa nu ajungi la nebuni."


Dupa o discutie aprinsa cu Pisi, ma simt datoare sa-i mai explic a nu stiu cata oara problema mea care suna cam asa " de ce nu vreau sa mai invat matematica" bun... dupa cum bine stie si ea si toata lumea, la mine in sc generala nu prea s-a facut carte. nu zici nu s-a facut deloc. dar la matematica, engleza, etc.... nu. cel mai dureros este acum. atunci, ha, ce-mi ziceam "las` ca nu am eu nevoie de matematica... ce-mi trebuie mie?" si uite..... ma lovesc de ea si doare al dracului de tare.
am avut o problema mare cu profesorii.... unii nu-si faceau orele... altii nu-si faceau orele doar ca sa facem meditatii cu ei... si uite asa.... asta s-a intamplat in sc gen. acolo unde ar fi trebuit sa se consolideze bine de tot baza matematicii.... si.......... ciu-ciu !
bun... in liceu, am avut o profa super. am invatat de placere. jos palaria.
apoi inca una.. care ghinion, mi-a fost profa si in cls a 6 a... cand am auzit. am ramas tampita. "i-am dat o sansa" am zis ca ma, poate galagia de la ore, a determinat-o sa renunte sa mai predea..... si am zis ca in liceu, are alt stil de predare... un rahat. m-am inselat cu "galagia de la ore" :)) ... aceasi profa cretina !
si urmeaza asta. nu am mai intalnit niciodata o profa atat de rabdatoare... intelegatoare... calma... nu degeaba e zodia Leu :)) invatam si pot sa zic ca si invat de placere. materia de a 11 si a 12 a o stiu... problema cea mai mare e ca sunt si lenesa- aici recunosc - si ca nu fac exercitii acasa. dar de ce nu fac exercitii acasa? simplu. la fiecare exercitiu, fac totul bine, dar apoi ma lovesc de cls a 7-8 a... hop. baza.... rahat.... - + = : / cacat. ma apuca toti dracii.... e atat de nasol sa nu stii in fata unei asemenea profesoare... eu, personal, mor de rusine. cu toate ca nu arat. nu arat multe, dar.........
si asta a fost o parte din "povestea cu matematica"
in alta ordine de idei... pisi nu vrea sa inteleaga ca eu nu mai vreau sa invat, in primul rand, ca daca m-as fi apucat sa invat "baza" mi-ar fi luat un an. ( uite-te cazul Giorgianei ) si nu mai aveam timp sa invat pentru bac... in al doilea rand, iti trebuie si foarte multi bani..... clar... pica din start. in al treilea rand... "marina puteai sa inveti si singura, daca vroiai" pai bun frate... eu sa invat singura? eu? penibil. imi trebuia 3 ani ca sa invat singura. si bineinteles ca invatam si prost. dar ce mai conteaza.
eu am lasat garda jos. am facut o gramada de exercitii pentru bac, si la fiecare exercitiu in parte, m-am lovit de "baza" si mi-am bagat picioarele.
e atat de frustrant, de ridicol, de enervant, de trist, de deprimant.
nu de alta, toate depresiile mele au inceput de anul trecut... de cand am vrut sa invat, si n-am reusit... si cand vii la scoala si vezi ca profa este super si frate inveti de placere, te apuca toti dracii.... iti vine sa iti dai cu ceva in cap...
si uitasem... comportamentul meu la ora de mate... ca nu scriu, ca nu vreau sa ies la tabla... motivele vi le-am dat mai sus. decat sa mor de rusine si sa ma enervez .... mai bine stau in banca si rup creioane, si tot de nervi !!!

deci cam asta a fost. pisi sper ca ti-am explicat destul de clar. daca nici acum nu vrei sa intelegi, o sa iti desenez, pe bune. ma pricep si la desen deci nu asta ar fi o problema :)

asa ca.... pune mana tu si invata si pentru mine. ia tu o nota mare. ca tu ai de 100 mai multa ambitie decat mine !

somn usor :))

2 comentarii:

Unknown spunea...

simpatic foc blogul tau :D

Marina spunea...

Multumesc verisoare;)