sâmbătă, 13 februarie 2010

Prima proba din bac !

si cum ziceam... luni... prima proba din bac ! limba romana oral... penibil. simplu. logic. nimic interesant.
fara emotii... de ce sa am ? sa-mi fac rau? nu. nu am. sunt sigura ca pot sa iau foarte usor avansat. si daca vreau, pot sa iau si experimentat. oricum, eu vreau experimentat. si am sa-l iau. vreau sa fie mandru de mine. acolo unde e. da. am sa lupt cu toate armele mele. cu tot vocabularul meu si cu toate cunostintele mele. am si vocabular, si cunostinte. ca doar nu am trecut prin scoala ca gasca prin apa. un pic de tupeu si este totul perfect. un pic de adrenalina si este totul "mai mult ca perfect" :) da. PENTRU CA POT SI PENTRU CA VREAU !
de ce sa ma rezum doar la mediu? sa-mi zic "ma multumesc si cu putin?" nu. cine a zis asta, si daca-mi citeste blogul, o sa-si dea seama ca greseste. pe moment nu-si da seama. dar cu timpul, timpul, zeul nostru, nu se stie cum o va ajuta aceasta banala si penibila diploma. intotdeauna trebuie sa lupti pentru tine, pentru sufletul tau. da. doar atat. de ce sa nu citesti in plus, de ce sa nu lupti ca sa iei experimentat? oricum o sa iei avansat. dar emotiile or sa te traga in jos... sfatul meu, lupta pana cand iti epuizezi toate armele. cel ce renunta este las. tu vrei sa fii las?nu. vocabular ai, minte ai, ce-ti mai trebuie? tupeu, da tupeu, incredere. fie..
revenim la mine. da... aici, la proba de romana, o sa lupt sa iau experimentat. in schimb, la engleza, ma rezum la mediu, sau incepator. pentru ca stiu ca nu stiu nimic. nu stiu. da.... si este o poveste lunga... "de ce nu stiu eu engleza"... hmm... un subiect interesant.. pentru unii, pentru altii penibil. da... si blogul meu este penibil, neinteresant, de rasu lumii... asta e.
si chiar ma intrebase cineva de ce nu scriu mai mult... pai.. nu mi se pare asa de important, si plus de asta trebuie sa am chef... cum am acum... dupa o cana de ness, bauta seara... ce o sa fac la noapte, nu stiu... prilej bun sa stau toata noaptea cu nasu in carti... :) si plus doi litrii de cola. uuu... o bunatate. am o limbarita. pe forum nu intra nimei - forumul softpedia.... pe alte forumuri, n-ai cu cine discuta... pe mess, nici atata.... pe gmail... toata lumea "doarme", sau se distreaza... :D ...
da, o dau dintr-una intr-alta :)
si maine trebuie sa ma duc la scoala sa aflu la ce ora sunt programata pentru marele examen, si cum ziceam banal si penibil.

si de incheiere. sper sa-mi cada stilul jurnalistit, asa cum mi-a cazut ieri, la pregatire. a fost un articol foarte interesant. dupa cum imi aduc eu aminte, suna ceva de genu "unde citim cartile"... hop... pasiunea mea! unde citim, sub banca, in metrou.. da kafka, america... asa ziceam si eu :P pacat ca eu nu circul cu metroul :(.... noaptea... peste tot, important e sa intrii in lumea aia.
sau un alt subiect... ce i-a cazut claudiei n. "de ce scriu" iar un subiect foarte interesant...
eu de ce scriu pe blog? sa nu ma plictisesc. de aia. :D
nu vreau sa-mi cada vrun subiect de moda, asa cum i-a cazut lui pisi... parca, nu mai stiu...
sau sa-mi cada, da, da, da, ceva de invatamant... ah... eu nu pot sa mint. si daca e sa-mi spun parerea despre invatamant, ar fi una super urata. dar....

asa.... eu v-am zis ca am limbarita.... voi nu m-ati crezut ... tremur.. si nu stiu de ce... poate de la ness.. hmm poate.. e cam amar.. asa cum imi place mie, sau poate ca toata ziua am facut curatenie si am fost in continua miscare, si acum corpul meu, minunatul meu corp se relaxeaza...

ei bine... nu mai vreau sa mai scriu. da, simplu, nu mai vreau. ce tre sa stiti voi totul despre mine?!
punct!

hai, fugi la culcare. sau ia o carte si citeste!

pa! pa!

Niciun comentariu: