miercuri, 17 februarie 2010

Am trecut si peste asta ! Ce urmeaza ?

am revenit.
a trecut si proba de romana oral
si cum sa va zic eu... emotii la greu.... m'am balbait ingrozitor la inceput. apoi m-am gandit, ca daca citesc rar sa inteleaga o sa ma balbai si mai rau, si asa am decis sa citesc cu viteza luminii si sa nu inteleaga nimic. oare m-a costat ceva chestia astA? nu stiu. cand mi-au povestit colegele mele cum am citit am ramas si eu un pic socata.. va dati seama ca eu nu stiam ce mai fac.. dar cand si diriga mi-a zis ca aveam o viteza de nici ala de la reclama aia "adresati-va medicului sau farmacistului" nu ma intrecea. pe bune. cand ma enervez asa de repede citesc.. ceva de genu "daca nu-ti convine cum citesc, du-te la altu sa-ti citeasca" :D
si multe emotii.. inainte sa intru in sala, ma jucam cu un pix, va dati seama cum am intrat in sala... mazgalita rau de tot de pix. ma gandeam ca or sa zica ca vezi doamne sunt semne sau ceva de genu.. dar....
bun... cand am intrat, m-am dus in spatele clasei, pe partea cu usa. in spatele mele crenguta, in fata mea florina... :-@ :))
bun... urmeaza giorgiana la ascultat. a vorbit frumos, a fost linistita. puf! utilizator experimentat .Felicitari.
urmeaza Alexandra coticiu. si ea a vorbit frumos, si a raspuns corect. f.b. utilizator experimentat.
urmeaza crenguta... avea un sub. de muzica... cum frate sa nu poti sa-ti dai seama ce zice in fragmentul ala.... in fine. a luat utilizator avansat ca a citit bine si ca i-a spus profei ca asculta manele si rock :))
urmez eu.... ingrozitor... m-am balbait intr-un hal fara de hal.... ma uitam pe pereti :))) diriga incerca sa-mi zica ceva, de unde, ca eu ma uitam pe pereti, dar comparativ cu celalalte colege, eu nu am stat deloc, deloc sa citesc de pe ciorna. am zis ce aveam de zis. celalalte au citit cuv. cu cuv. fie..
dupa ce am iesit.. m-am linistit....in fine.
chiar nu mi-a placut deloc cum m-am comportat. dar ce vreti, asa am fost si la celalalte doua atestate. tot asa de emotionata. asta e. :D
revenim. nu prea am limbarita acum, sunt tare obosita.
asa ca las pe alta data povestile astea :D

v-am pupat!
bye bye !


Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

Christine spunea...

si tu ce fel de utilizator esti?:D

Marina spunea...

utilizator experimentat :D

Unknown spunea...

Ai trecut..asta este important:D Felicitari si succes in continuare!

Marina spunea...

@Distrubed ! Multumesc !