sâmbătă, 13 februarie 2010

"De ce nu stiu engleza"

si cum ziceam.... din nou... de ce nu stiu engleza...
it's a long story :))
pai pentru ca nu mi-a placut de la bun inceput, pentru ca din scoala primara am avut o profa extrem de rea, urata, si nesuferita.... pentru ca in scoala generala, in clasa a 5 a am avut o profa destul de intelegatoare, da, pe mama lui Puya. dar daca aveam lacune, nu ma puteam descurca.. nu faceam fata... aveam colegi "destepti"... in clasa a 6 a am avut o super profesoara, dar tot asa, daca nu stiai, nu se ocupa de tine... in clasa a 7 a am avut o profesoara rea, exigenta.. imi era tare tare frica dea... si bineinteles ca nici ea nu s-a ocupat de mine. iar in clasa o a 8 a o profa care era pe alta planeta. ce vreau sa va atrag atentia. nu am ramas niciodata la engleza. noroc chior.
revenim... in liceu... ha.. in clas a 9 a am avut o profa... hmm... deschideti cartea la pg. x copiat si rezolvati... cine era cel mai bun prieten? colegu care stia engleza.... deci totul a ffost egal cu 0... urmeaza clasa a 10 a... o super mega extra profa buna. bai... invatam de placere... era o placere sa te duci la catedra cu caietul, si sa iti zica ' foarte bine ai facut. bravo, uite mai ia si rezolva si asta"... cred ca v-ati dat seama ca ne dadea niste banale propozitii de tradus... ca de' la nivelul meu :( ... daca ramanea profesoara mea, cu siguranta acum stiam engleza f bine.. dar n'a fost sa fie... in clasa a 11 a .... o profesoara vai de mama ei... gravida fiind, se lovea de coltul catedrei si-si cerea scuze ... what the fuck( n'a ca p-asta o stiu :)) ) .. cum sa-ti ceri scuze... ciudat.... in clasa a 12 a am avut o profa, buna, stia materie, dar nu stia sa predea. sorry teacher, stiu ca-mi citesti blogu :) .... problema a fost ca eram o clasa galagioasa.... si + de asta, eu nu mai aveam chef sa invat.... si in cls a 13 a .... exact ca in cls a 9 a.. ca doar am aceasi profesoara.... :D .... si sa va mai zic ceva.... din noiembrie nu am mai vazut-o !!! eh...

in concluzie. au existat profi care m-au facut sa urasc aceasta materie, de aceea nu am vrut sa o invat... si cand am vrut sa invat - gen cls a 10 a - s-a intamplat ca minunatul sistem educational sa "ne-o fure" pe profa. ghinion.
cu prima ocazie, cu primul meu castig la loto :)) o sa-mi pun meditator la engleza. pe bune vorbind... asa cum am facut cursul ecdl, asa vreau sa fac si curs de engleza. si de franceza. si meditatii la mate, si romana, si biologie, si curs de info. si de toate pentru toti... dar... i don't have money !!

va las acum...
m-am plictisit deja!

noapte buna !

Niciun comentariu: