luni, 8 noiembrie 2010

Urca-te in tren si pleaca!

       Se zice ca in viata trenul v-a opri si in statia ta. La mine nu a oprit niciun tren. Poate ca nu mi-am construit gara inca. Poate ca nu am destul carbune ca sa pun in locomotiva. Poate... ca nu e momentul. Dar in schimb, trenul a oprit in alta gara. In gara numita "Viata Giorgianei". Trenul asteapta. Usile sunt larg deschise. Este un tren "Orient Express"  cu toate conditiile si circula prin toata lumea. Este un tren imaginar, ca o umbra care v-a fi permanent cu tine oriunde vei fi tu. Fa-ti bagajele si du-te in lume. Opreste-te acolo unde vei crede tu ca trebuie sa te opresti. 
Trenul doar o data in viata ajunge in gara ta. Vine tocmai cand te astepti mai putin, atunci cand cazi si nu vrei sa te mai ridici, atunci cand renunti la tot, cand iti pui banala intrebare "De ce tocmai eu?" ei, atunci apare trenul si te duce oriunde vrei tu. Si la tine a venit. Te asteapta in gara, pufaind nerabdator.

       Giorgiana, fii fericita! Fii de trei ori fericita!
In primul rand, o sa ai linistea de care ai tu nevoie. In al doilea rand urmezi o facultate de viitor si aici sansele sa pleci in strainatate sunt de 90%, pentru tine. In al treilea rand, Dumnezeu ti-a dat un baiat de nota 10. Un baiat cu care poti sa fac o casa buna, linistita si fericita. Asa cum iti doresti tu. Si ai sa faci, iti garantez eu.
In concluzie.... Urca-te in tren si pleaca!

       Ma bucur pentru tine. Si stii foarte bine ca eu ma hranesc din fericirea altora si sincer, ma face si pe mine mai optimista si sa lupt mai mult pentru mine, pentru viitorul meu si pentru sufletul meu.

Niciun comentariu: