vineri, 26 noiembrie 2010

Interviu....

Sunt dezamagita de mine. Am fost la un interviu la kiabi... toate bune si frumoase. Part-time.

Tipu, foarte vorbaret. Eu, foarte tacuta... Tocmai eu care vorbesc ff mult. Dar uite ca acum parca mi-am inghitit limba. Sunt atat de dezamagita, incat imi vine sa-mi dau pumni in cap. Imi punea ala fel de fel de intrebari, eu ciu ciu raspunsuri ... M-am simtit atat de aiurea..... Dar sincera sa fiu, e primul meu interviu din viata mea. Cei drept, eu am mai lucrat, dar la "vecinu'". Nu a fost nicio problema...
Si buba mare... care stau si ma gandesc si nu stiu cum si in ce fel s-o rezolv.
Eu iau pensie de urmas de 3 mil jumate stand acasa, ducandu-ma la scoala si atat.
Aici, part-time iau 3 mil + bonuri de masa + alte prime, -daca si cu parca - ...
Un lucru bun e ca am proba de lucru o luna. Deci am sa vad daca fac fata sau nu... ( suna urat )
Sa pierd pensia? sau sa ma duc la munca 2-3-4-5 luni apoi gata si fara salariu si fara pensie?

Marea mea problema!

Ce sa aleg?

2 comentarii:

Helen spunea...

mai bine stai acasa..cel putin asa esti sigura ca primesti pensia de urmas.... si nu pierzi nimic.
asa ca daca te duci la munca, cine stie cat timp, pierzi banii si ar fi pacat.....si plus de asta e un salariu de kkt :D daca ar fi fost ceva mai mult se merita efortul .....asa ca stai in ''banca ta''.. ca pe parcurs vor mai fi oferte si vei avea de unde alege.

Marina spunea...

pai am luat deja decizia de a sta acasa... asa cum zici si tu, or sa mai fie oferte... :)