luni, 22 noiembrie 2010

Ajutor!

Vreau si eu sa imi ziceti ce carti sa mai citesc... pentru ca nu mai imi intra niciuna la suflet. Si nu stiu de ce.... Iau cartea, citesc, citesc, si apoi dintr-o data nici nu mai imi vine sa o iau de pe birou sau noptiera.... simt ca innebunesc... Cand o vad pe Ramona - colega de la postliceala - ca citeste f repede, si Mihai la fel... iar eu? abia, abia gasesc o carte pe care s-o citesc cap-coada...
Of.... si cand ma gandesc ca tre sa ma apuc sa citesc n carti ca sa fac cateva articole pentru revista....
si daca tot veni vorba de revista, articole alea alea.... vreau sa fac cateva articole despre scoala. relatia prof-elev, si aici am nevoie de niste recomandari... din start tre sa recitesc "Necazuri cu scoala" de Daniel Pennac pe care o recomand tuturor. E o carte exceptionala.... Ce alte carti sa citesc?
Deci vreau sa va aud... Puteti sa-mi raspundeti pe marina.marinutza@gmail.com


Multumesc :*

4 comentarii:

ionescuramona88 spunea...

zuzoooo... momentan n-ai chef. lasa ca o sa te apuci de treaba ptr revista si o sa ai de citit nu gluma.

Marina spunea...

Da Ramona... in seara asta ma apuc... pana mea... sunt total debusolata... ce sa scriu? nici eu nu stiu... dar ma descurc eu... doar sunt fata mare :)

Unknown spunea...

recomand 20 si ceva de Ian Holligshead.bafta

Marina spunea...

Johnny, multumesc de recomandare. am sa ma duc la biblioteca sa iau cartea.
Dar sa stii ca mai am nevoie de tine. Da-mi te rog un mail pe marina.cornelia@yahoo.com

Mersi