duminică, 14 noiembrie 2010

La multi ani surioara!!!

Prima poza e facuta pe data de 23.04.1995 iar a doua poza e facuta pe data de 18.06.2010

LA MULTI ANI SURIOARA !!!!
Sa fii sanatoasa si sa-ti dea Dumnezeu sanatate - ca ai nevoie de ea - fericire, bucurie si multa liniste sufleteasca.
Sper sa ne intelegem la fel de bine asa cum ne-am inteles pana acum, fara batai - asa cum faceam cand eram mici :P - fara injuraturi - si-mi cer scuze ca te injuram mereu - fara haine furate - stii, eu iti luam tricourile si sosetele ;) - fara suparari si tristeti.
Toata viata am sa te consider cea mai buna prietena a mea, cu toate ca mai dai tu cu papagalu la mama, dar stii cum sunt eu, las de la mine mereu, ca doar esti sora mea si nu am crescut in mahala ca sa ne certam, asa ca eu te iubesc enorm de mult! Nu iti arat eu, dar te iubesc mult :)

Am sa lupt pentru tine, pentru fericirea ta si pentru linistea ta!

Sa-mi traiesti si sa fii sanatoasa!

Te pup si te iubesc enorm :*

Niciun comentariu: