marți, 19 octombrie 2010

Am renuntat

Nu ma mai duc la munca. Ieri mi-a fost rau. Am zis ca decat sa ajung in spital cu perfuzii, mai bine renunt acum, cat mai pot. De la 50 si cv de kg am ajuns la 47. Deci stres, oboseala, suparari. Toate si-au spus cuvantul. Sunt un cadavru! Ma mir cum de mai pot sa mai merg si nu cad pur si simplu pe strada! Mi-e groaza.

Consider ca aceasta meserie nu e de mine. Cere mult efort fizic, si drept dovada eu nu pot. Cu toate ca stateam jos 8 ore, dar concentrarea si rapiditatea m-au doborat. Nu sunt o masinarie. Pur si simplu nu mai puteam ridica capul de jos. Nu mai vedeam nimic. Nu mai pot!

Mestera imi zisese sa stau cateva zile sa-mi revin. Dar nu mai pot.
Mi-e groaza cand am sa vorbesc cu sefu. Am sunat ieri de n ori dar avea ambele telefoane inchise.
Ah, si diseara iar sa sun.. Ce sa-i zic? M-o intelege? OF.

Ieri vorbisem cu un tip sa ma angajeze. Dar trebuia sa stiu photoshopul si engleza la perfectie. Ciu ciu! Si aici viitorul suna super bine. Dar eu nu am timp sa invat acum engleza si photoshopul. Si plus de asta am un calculator praf. Mai rau ca o rasnita face... ca de' dragul meu unchi cam imi pune in unitate toate resturile lui. Dar fie. Mai tre sa zic ceva? sunt la mana lui, pana imi voi permite sa-mi iau eu un laptop. Dar pana atunci ciocu mic.

Arde camasa pe mine. Am nevoie urgenta de un job. Nici eu nu stiu ce fel de job. Pur si simplu nu stiu ce e de mine, la ce pot face fata, la ce ma pricep mai bine.
Doamne ce bine era la scoala... Aolo........ era SUPERB!

Zi de zi iau bestjobu la puricat, anuntul telefonic, anuntul de la a la z...Mortii lor! Te pisi pe ele ca daca nu ai pile iti da cu flit!
Cu o pila la hofigal sau chiar cu doua nici pana in acest moment n-am primit niciun telefon.

Dar....... ce sa facem?!
Citisem o stire cum ca 7 persoane se bat pentru un singur post!
Clar o sa-mi gasesc eu job, neavand nicio experienta, la pastele cailor!

Daca stie cineva, la o redactie, la un ziar, ca tehnoredactor... sa-mi dea un mesaj.
Sa nu zic c-am facut Cursul ECDL degeaba. Ca la competente digitale nu m-a ajutat deloc!

Concluzie : O viata de cacat! Fara sprijin. Toti sa te exploateze, toti sa-ti ceara si sa-si faca planuri cu salariul tau, si cand zici ca nu te mai duci pentru CA TI-E RAU, nu mai au ce discuta cu tine. De aceea imi bag ce nu am in ea de viata si n-am incotro, tre sa merg inainte!

Paaaa

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Asa e, nasol cand n-ai sprijin

Marina spunea...

Sunt a nimanui. Atata tot! Dar m-am obisnuit cu sentimentul asta.