joi, 7 ianuarie 2010

Despre ce sa mai scriu?

in primul rand la multi ani !
in al doilea rand m-am gandit ca ar mai trebuisa scriu cate ceva pe aici.. dar ce sa scriu ? nu stiu.. tot despre scoala? o, nu !!! merge bine scoala, un pic mai bine ca inainte :) ... deci nu am sa vorbesc despre scoala!! dar atunci despre ce? nu stiu... sa va zic ca m-am plictisit? o, nici gand... :)...
dupa ce vin de la scoala am sa scriu in continuare, poate poate am sa gasesc un subiect interesant....

am plecat la scoala, v-am pupat !


am revenit !
si nici acum nu am nicio idee...
hmm... vorba unui prieten "ata ete"...

PS :urmatoarea mea postare o sa fie despre Gripa porcina, da, le-am promis colegelor mele ca am sa scriu ceva... si da, dupa ce o sa semnez "cererea" ( adica o chichineata de foaie.... wtf,.. cica cerere....oh whatever... ) ... deci stati pe frecventa cu Creanga FM ( colega mea )=)) ha ha ha !!

Niciun comentariu: