joi, 21 ianuarie 2010

De ce tocmai acum?

de ce tocmai acum?
de ce?
de ce ne-a dat 3 in teza?! de ce se razbuna pe noi? i-am facut ceva? am vorbit-o de urat? am jignit-o cumva? ne-am batut joc de ea? NU
ea care zicea " ca vin de placere la clasa voastra"... si acum? x,y,z -3 cu indulgenta...si altii vin si dau teza cand li se scoala lor si iau 5.. si altii care vin si copieza CU CAIETELE PE BANCA.. si iau 5? pai cum vine asta? "unde e doamna profesoara corectitudinea, respectul fata de ceilalti elevi, unde e profesionalismul de care tot vorbiti atata? mai ziceti de doamna diriginta ca nu ne invata cum trebuie. pai daca nu ne invata diriga, atunci cine?? vina cineva sa ma invete pe mine pe ochi frumos? NU ! daca matale nu`ti faci datoria, lasa-l pe altu s-o faca.

nu o sa ramanem deloc pentru ca avem cateva pers. care tin la noi .... si care or sa ne ia apararea.. dar are ea alte metode... semestrul 2. in loc sa invatam pentru probele alea noi stam sa invatam la materia ei... ca de'... 5 ani nu a putut sa ne arate ca e rea... sau ca tocmai acum si-a dat seama ca se poate razbuna pe niste bieti elevi...
razbunarea e arma prostului.. dar ea.. ca profesoara sa faca asa ceva? chiar e proasta ! cu P....

pentru mine nota asta chiar a pus capac. a umplut paharul. urasc mult mai mult scoala asta.
nu e buna deloc.... termin anul acesta si nu ies cu nimic in cap.. o sa dati vina pe mine ca de, eu nu am vrut sa invat alea alea... dar stiti, mai trebuie si un profesor bun la catedra care sa te faca sa inveti singur si de placere, si cum am avut eu numai profi de "doamne ajuta" (NU TOTI. AU FOST UNII CARE POT SA-I NUMESC PROFESORI. DA. EI DA.) ... ramai cu multe "ferestre"...

chiar poezia asta este perfecta.

Liceu

Liceu, - cimitir
Al tinereţii mele -
Pedanţi profesori
Şi examene grele...
Şi azi mă-nfiori
Liceu, - cimitir
Al tinereţii mele!

Liceu, - cimitir
Cu lungi coridoare -
Azi nu mai sunt eu
Şi mintea mă doare...
Nimic nu mai vreu -
Liceu, - cimitir
Cu lungi coridoare...

Liceu, - cimitir
Al tinereţii mele -
În lume m-ai dat
În vâltorile grele,
Atât de blazat...
Liceu, - cimitir
Al tinereţii mele!


G. Bacovia- Liceu

Niciun comentariu: