marți, 12 ianuarie 2010

absolut nimic !

si n-am facut vaccinul.... de ce?! pai simplu... de frica, deci tremuram din toate incheieturile... zici ca jucam samba pe acolo.... eram alba ca varu`.... tensiunea 9 cu 6 :| ... si apoi sa o vezi pe o colega cu lacrimi in ochi si sa zica ca o doare ... bine, dupa ce i-a facut vaccinul... apoi ... apoi.... sa vezi cum se albeste la fata si cum avea stari de lesin alta colega...... wtf ! ce s-a intamplat?! i-a dat 2 pastile de calciu... a baut cola... i-am dat guma... ciu ciu.. tot rau ii era .. cum era sa fac eu vaccinul?! nu, in niciun caz :| mai bine mor de gripa... eh .. paguba`n ciuperci ! ca i-o pasa cuiva de mine !!
deci acum am o durere de cap ingrozitoare..... frateeeeeeeeee de la ce?! de la atata inteligenta.... =))
whatever !
alt deci :)) .. ba vine bacu`... mai e loc si de frica? nu... e de ajuns stresul asta, de m-a adus la 50 de kg.... am slabit zici ca-s bolnava de boala curcanului nebun :)) ... firar mama lui de bac....
in concluzie... nimic nu`i bun in lumea asta !

pa pa ca m-am suparat si-mi iau jucariile si plec ! PAAAA !

2 comentarii:

Unknown spunea...

scrii super tare! tine-o tot asa

Marina spunea...

Mersi ! dar cum am mai zis si altora,nu mi se pare ca scriu super tare.... simplu si la obiect... nimic spectaculos... :-?? nu stiu ce vi se pare voua ca scriu atat de marfa.... fie :D