luni, 27 decembrie 2010

La multi ani! Mai devreme ....

Lume, lume, Vreau sa va urez un calduros La multi ani! si sa ne auzim cu bine in 2011, sa fim sanatosi si mult mai buni la suflet, sa lasam de la noi, sa nu mai fim rai, barfitori, invidiosi si pe interes...
Vreau sa va spun ca am o gramada de  planuri pentru 2011... abia astept sa incep anul cu dreptul, cu optimism si cu multa fericire!

Blogul o sa ia o mica vacanta si el ...( cred ca se bucura)
Am sa plec la Ceahlau, la Claudia la tara, ma duc sa mulg vaca, sa dau pasarilor de mancare si sa vorbesc moldovenieste! Ma duc la mine "acasa". Sper sa nu ma obisnuiesc cu accentul pentru ca aici in Bucuresti nu se accepta... Cu toate ca eu sunt 95% moldoveanca, si cateodata mai in scapa accentul cand vorbesc, sper ca sa nu raman cu el definitiv. Pe mine nu m-ar supara, dar nu m-ar mai recunoaste cunoscutii :))
Abia astept sa ma dau cu sania pe dealul de unde si-a rupt claudia nasul! (intrand direct in cotetul de porc )....
Sper sa nu raman blocata in trafic.! Impotmolita si fara caldura :)

Hai ca deja observ ca nu am talent azi... si asa sunt pe picior de plecare si nu pot sa gandesc la povesti de adormit copii...
Cu siguranta am sa scriu ceva frumos cand am sa vin de la munte. pana atunci, va doresc numai bine si multa sanatate!

Va pup pe toti si mai ales pe tata care, cu siguranta o sa aiba grija de mine si ma va feri de necazuri!
Stiu ca e suparat pe mine ca nu am ajuns de Craciun la el la cimitir... (marele meu regret!)
Te iubesc, tata!

Niciun comentariu: