miercuri, 15 septembrie 2010

15 septembrie 1966

Era o zi minunata afara. Era cald si frumos. Soarele ii zambea si-l indemna sa mearga pe drumul numit VIATA! Era mic, mic rau. Mic si blond. Par, sprancene, puf, totul blond. Era asa de dragut.
15 Septembrie 1966. Se nascuse EL. Tata.
Azi, 15 septembrie 2010. Trebuia sa-i zic LA multi ani, sa-l pup, sa-i urez multa sanatate si sa-l imbratisez, sa-l tin pentru cateva secunde in brate. Sa-l simt. Sa-i simt inimioara cum bate. Respiratia. Sa ma mangaie pe crestetul capului si sa-mi multumeasca. Sa ma pupe si el. Sa ma zgarie cu mustata lui. Sa ma enerveze un pic si apoi sa ne ciondanim chiar de ziua lui. Trebuia sa fie aici. Dar acum camera e goala. E doar el intr-un tablou. Chiar deasupra monitorului. Sta si zambeste. Are o privire si un zambet de parca ar fi vrut sa zica ceva de genu " bai, dar prostuta mai esti tu". Si chiar sunt. Stiu ca trupul lui e la 2m sub pamant. In cimitirul Herastrau. Unde nu putrezeste nimeni. Acolo bunica lui - pe care a iubit-o enorm - e intreaga. Nimic nu a putrezit, nici unghii, nici sprancene si nici mani, picioare - oare e un blestem sau doar solul e de vina?
Poate si el va ramane intreg! Dar ce mai conteaza?
El e in sufletul meu, in privirea mea, in gandirea mea si in tot ceea ce sunt eu. Sangele lui curge prin mine, in creier, inima, maini, picioare, in tot! El e pretutindeni. Si mie mi-e dor de el. Aiurea! Ma plang degeaba. El e aici si sunt fericita! Zi de zi alaturi de mine!
Exista o stea pe cer foarte stralucitoare. Acea stea ma urmareste in fiecare seara. Ma pazeste de oamenii rai. Drumul de la Ozana pana acasa. 5 minute. Doar blocurile o ascund. Ea incearca din rasputeri sa imi iasa in fata. Si acolo pe stea, sta tata cu vodka si carpatiul si ma urmareste. Sa ajung bine acasa. Sa nu mi se intample nimic. Si reuseste de fiecare data.
Dar oricum el e pretutindeni.
Stiu ca e suparat pe mine. Si doar eu stiu de ce :( . Iti promit ca am sa ma las de fumat. Trebuie! Incerc! Ai sa vezi tu!


Te iubesc mult si La multi ani!!!!!

E pentru tine !


Praf In Ochi - Sa Ma Lasi Sa Te Astept
Asculta mai multe audio muzica




Kreuzet - Prea Devreme (Produsa de Kreuzet - Midiots) (www. midiots. com)
Asculta mai multe audio muzica

2 comentarii:

Helen spunea...

Deşi nu-l cunosc... doar ceea ce ştiu din cele spuse de tine consider că a fost un om deosebit şi îmi pare rău că nu mai este printre noi.....deşi nu mă cunoaşte dar poate mă vede, de acolo de sus, pe lângă tine şi eu îi spun La mulţi ani! Şi îi mai transmit un lucru: faptul că are o fată deosebită, cu bune şi cu rele e o fata bună.

Unknown spunea...

la multi ani..cu intarziere!