marți, 13 iulie 2010

Panica s-a instalat...

Deci nu pot sa invat deloc...
Nu pot sa retin nimic.
Ma ia somnul grav cand citesc vrun comentariu. De ce?
Nu ma pot concentra..
Simt ca innebunesc...
Tre sa scot la romana 8`ul !!!!

Cu ochii inchisi as fi vrut sa dau la chimie, dar aici nu pot, chiar nu pot, sa iau nota 8... si stiti de ce?! Pentru ca la chimie nu exista carti cu problemele rezolvate... Aici faci cum crezi tu ca e bine... aplici formula, dar daca nu stii sa faci inmultiri cu virgula, sau sa pui unde trebuie X`ul in regula de 3 simpla... sau ca din 3 reactii sa scazi, sa aduni, sa inmultesti cu -2,1 etc. ca sa-ti dea o simpla reactie... apoi sa faci acelasi lucru cu entalpiile de formare... sau sa lucrezi pe reactie... se duce totu pe apa sambetei...
daca aveam macar rezultatele problemelor... dadeam bacu` la chimie...dar din pacate nu pot.

Eu nu inteleg nimic din comentariu ala daca n-am citit cartea...
si culmea... sa ma apuc acum sa citesc cartile astea... nici gand, nu am timp...

Ah... deja s-a instalat panica... ce ma fac eu?! de unde scot 8`ul ...
simt ca innebunesc! mi-e fricaaa....
Nu mai vreau nimic...nimic...

Niciun comentariu: