miercuri, 14 iulie 2010

La multi ani "mandro" >:)





La Multi Ani ! Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume. Primeste urarile mele de bine si acesta minciuni nevinovate.

sau


Lovi-te-ar cu putere cel mai mare noroc din lume si cel mai mare sac cu bani si crapa-s-ar butoiu' cu sanatate deasupra ta. La Multi Ani !


sau


Lucrurile mici pe care le facem si le spunem au mare importanta in timp ce noi ne urmam calea. Un gest frumos poate sa ia povara umerilor obositi pe drum. O vorba buna poate indulci inima precum o ploaie de vara peste florile insetate. Cata bucurie tasneste deodata din lucrurile mici si simple, deci simplu, dar din suflet LA MULTI ANI!


Dar ce atatea mesaje de pe net!!!
Eu, Marina, vreau sa-ti urez un calduros LA MULTI ANI !
Sa-mi traiesti - ah sunt atat de egoista!!!
Sa fii sanatoasa - e cel mai important lucru, nu ?!
Sa ai mult noroc - la cate bilete de Loto bagi, ai nevoie de noroc, asa`i ?
Sa fi iubita - ai multi admiratori(Dan, vecinu` de la patru, un Daniel :P etc.etc.etc.) dar tot nu`ti convine... il vrei pe George Clooney?! a nu, asta i`l facem cadou dirigai :)) atunci care?
Sa ti se indeplineasca toate visele - bineinteles, stiu eu care, "Alege destinatia"...;si alea nebunatice ...:)) ... bai pisicutzo... toate visele sa ti se indeplineasca, toate!!! dar cu rabdare si fii cu ochii`n patru :P
Sa iti traiasca parintii - logic, taicatu e the best!
Si fii fericita, in curand - maxim o luna - devii matusica... ai sa vezi tu cum e :) si ai si noroc - nu stau cu tine`n casa ca sa auzi plansetele cacaciosului sau cacacioasei...

Deci, facand o concluzie vreau sa-ti urez un simplu si sincer LA MULTI ANI...

Asta e un PS: azi, cand o sa bei, te rog, da cateva pahare pe gat gandindu-te la mine! Orice, crema de wisky, bere, vin rosu demidulce, tuica, palinca, orice pisi, o sa ma imbat si eu odata cu tine!


HAI LA MULTI ANI!


(tre sa facem o sedinta foto urgenta, au cam "expirat" pozele :) )


3 comentarii:

Helen spunea...

Iti multumesc din tot sufletul pentru urarile pe care mi le-ai facut, cum ti-am mai spus esti o scumpa, esti si vei ramane cea mai buna prietena a mea, "my sora" :D
voi fi alaturi de tine si la bine si la rau, asa cum si tu ai facut-o....nu am crezut ca se va lega o asa prietenie intre noi, desi multe bag ''strambe'' intre noi nu le merge...slabe sanse cu noi:D
cu tine am cele mai frumoase amintiri si stii bine la ce ma refer :-" acele momente ne-au legat si ce bine ca au aparut in viata noastra....
inca o data iti multumesc ptr tot :*
oare vreo data voi reusi sa te multumesc si pe tine?
nu uita te iubesc mult "my sora".

Helen spunea...

PS: ca sa nu creada lumea altceva :D
A se intelege ca esti CEA MAI BUNA PRIETENA A MEA :P

Marina spunea...

Nu trebuie sa-mi multumesti!
Stii bine ca eu nu bag de seama vorbele altora... stiu cum esti tu... te cunosc! da, pot sa zic ca te cunosc destul de bine...
Oricum, SA AI O VIATA FRUMOASA SI PLINA DE MULTE BUCURII!

Te pup