vineri, 18 decembrie 2009

"Azi ma rup de toate"


da da da... astazi m-am trezit bine dispusa... cu chef de distractii... cu chef de plimbareala... e o vreme superba afara... sunt happy...

ninge atat de frumos... e cald in casa... un ceai dulce... totu`i aproape perfect... parca as fi intr-o poveste... da... povestea mea. :) ... o poveste doar de 1 zi. care intradevar este frumoasa... maine, cine stie ce poveste o sa`mi fie scrisa in cartea mea.. :-??... una happy sau sad... whatever!

Oare este vreme de invatat ? sa iei romana sau matematica... ups am uitat de chimie... si sa stai in casa sa inveti, sau sa iesi afara in IOR si sa te dai pe derdelus, sa fac multe multe poze.. sa te distrezi.. sa razi.. sa plutesti printre fulgi, sa faci oameni de zapada... sa fii un copil. da. doar atat.... doar atat vreau. ASTAZI SA FIU UN COPIL. COPILUL CARE AM FOST. SA MA DUC IN LIVADA CU NUCI, SA MA DISTREZ, SA RAD, SA MANANC ZAPADA... SA MA ASCUND SI SA MANANC TURTURI... SA MA BAT CU ZAPADA.. SA MA JOC FOTBAL PE ZAPADA...:p SA FIU ASA NAIVA.. SA NU STIU DE PROBLEME... DA.. VREAU SA FIU IARASI UN COPIL. SI AM SA FIU... IMI PERMIT MACAR O ZI !!! IMI PERMIT SA MAI FIU CUM AM FOST. POT SA DAU TIMPUL INAPOI. VREMEA IMI PERMITE :))... sunt extrem de fericita ! pot sa fiu cum am fost acum ceva timp. da pottttt.... yuhu !


oameni buni ! IESITI AFARA. UITATI DE PROBLEME.... DISTRATI-VA ! MERITATI ... DUMNEZEU NE-A OFERIT ACEASTA ZI, O ZI IN CARE UITAM DE TOATE PROBLEMELE... ZAPADA ESTE "USA" MEA... O USA CARE`MI PERMITE SA MA INTORC LA COPILUL DIN MINE !


o poezie extrem de draguta... G. Bacovia - In fericire :X

În fericire

Sunt clipe când toate le am...
Tăcute, duioase psihoze -
Frumoase poveşti ca visuri de roze...
Momente când toate le am.

Iată, sunt clipe când toate le am...
Viaţa se duce-n şir de cuvinte -
Un cântec de mult... înainte...
Momente când toate le am...




ps: IN POZA ESTE SORA MEA CU O VECINA- IRINA. din pacate eu nu am gasit poza in care sunt eu cu un om de zapada :P ... cine stie pe unde o fi :( ... dar oricum. se vede cat de frumoasa era livada cu nuci. cata zapada.. fericirea pe chipul lor. era perfect atunci !

Niciun comentariu: