luni, 21 decembrie 2009

Hapciu ! :(

Zac. mi-e tare rau... o stare de cacat. cu dureri de cap si ameteli... mama masii de sinuzita.... stranut la fiecare minut... vb vine... ceaiuri, aspirina, paracetamol sinus.. altceva? nimic. somn.. fara chef de invatat... nimic... nici nu suport galagia... lacrimile curg zici ca bocesc pe cineva.... nu, nu a murit nimeni :)) raceala e de vina :P nu mai zic de nas.. OARE AM GRIPA PORCINA ?:)) cine stie.. ei si ce.. mor acasa.. in patu` meu daca imi e dat sa mor de gripa porcina ! ptiu am dat si cu subsemnatu la scoala ca nu vreau sa fac vaccinu ala.. ei da si ce... nu imi e de ajuns ca sunt cobaiul sistemului educational? mai vor sa fiu si cobaiul sistemului medical... rahat cu perje... ptiu ca am inceput, de la un timp, sa vb extrem de urat... rusine sa-mi fie :)) ... mama masii de durere de cap... uite ma si cate planuri de vacanta am avut, dar raceala asta idioata imi da totu` peste cap... mi`a trebuit mie patinuar seara .. si cu capu` gol... asta mi-a trebuit.. firar al naibii de ger... dar sufar...oricum a fost frumos. m-am distrat, alaturi de alexya...

PA. m-am dus sa dorm. :(

2 comentarii:

Unknown spunea...

Super tare!!! scuze, dar nu m-am putut abtine...am ras cu lacrimi. Esti super buna la descris stari...
Fa-te bine pana la Craciun sa iesim si noi sa bem un vin. Te-am pupat.
Sti-tu-cine

Marina spunea...

hmmm chiar asa?
mie nu prea imi place ceea ce scriu, dar scriu asa... sa fie toata lumea multumita, si uneori sa mai ma linistesc si eu.. dar asa..
in fine :D
sper sa`mi treaca raceala... cu siguranta iesim la un vin rosu demi-dulce ! ahhhh !

te pup ma STI-TU-CINE !