miercuri, 25 februarie 2009

Leapşa

SUNT ... cu gândul la tata, la munte, la copilărie
AŞ VREA.... să nu mai am lenea asta !
NU-MI PLACE ..... o pers. falsă, xerox, oamenii fără respect, needucaţi, fiţoşi...
MĂ TEM .... Idem Alexya :))
AUD .... Smiley & Uzzi- În lipsa mea....
ÎMI PARE RĂU..... că a plecat tata prea devreme de langă mine, şi că nu am avut timp să-l cunosc mai bine... of doamne !!
DANSEZ.... niciodată
NICIODATĂ... nu o să-l mai văd ( pe tati )
RÂD... cu grupu vesel ! la ore.. mai ales... şi cu Pisy ... =))))
PLÂNG CÂND PRIVESC.. tinerii murind... ( Idem Alexya ) şi oamenii bolnavi, care au nevoie de ajutor, şi atunci când toată lumea le întoarce spatele....
NU-MI PLACE DE MINE PENTRU CĂ..... mă gândesc mai întâi la cel de langă mine, şi m-am c-am fript cu lucru acesta.. adică ... acei "prieteni" şi-au bătut joc de munca mea... ( e o poveste lungă)
SUNT CONFUZĂ.... când trebuie să aleg...
AM NEVOIE.. de tata... şi de voinţă !
AR TREBUI.. să mă gândesc mai întâi la mine, şi apoi la cei din jur ! ... să mânânc mai mult, să mă apuc de învăţat !
Ţi-o pasez ţie !

Niciun comentariu: