luni, 31 mai 2010

Si-am sa plec...

Timpul se scurge usor. nu pot sa-l opresc. imi e foarte greu. totul se va sfarsi. acum, in maxim doua luni. atat. nu o sa mai pot sa spun "doamna diriginta" pentru ca nu-mi mai apartine. o sa-i spun doar din obisnuinta. nu o sa mai fim "fetele ei" ci doar "foste eleve" . nu o sa mai sta in banca aia asa cum am stat pana acum. acum poate sa stea cine vrea, poate s-o mazgaleasca, poate s-o rupa, poate s-o arunce pe geam pentru ca nu mai e a mea. sala 15 o sa ne duca lipsa. geamurile, florile, usa.. totul. o sa fie si ea trista, o sa plecam definitiv. suntem pe punctul de a ne lua catrafusele si a pleca in lume. e foarte, foarte aiurea, sa stii ca tre sa pleci, dupa 5 ani... sa ridici capu' si sa zici "gata si cu scoala". foarte trist. o sa-mi fie dor de orele de matematica. clar. si de orele dirigintei. atat. nu mai zic nimic. deja m-am intristat foarte tare.

trebuie sa fac si acest pas, trebuie, nu pot sa raman o vesnicie intr-o familie, asa cum nimeni nu ramane in adevarata familie - de acasa, ...

fiecare pe drumul lui.

si pentru voi .

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: