sâmbătă, 15 noiembrie 2008

2 anisori


2 anisori de cand ai plecat.. 2 anisori de cand nu te-am mai auzit deloc.. 2 anisori de cand te-ai dus in ceruri langa pers. pe care le iubeai fff mult.. 2 anisori de cand nu mi-ai mai zis " tu esti medicamentul meu" 2 anisori de cand nu mi-ai mai zis " lasa-i in pace.. Dumnezeu e sus si are grija EL de ei... nu te mai stresa cu ei... sunt oameni rai, care vor sa-ti faca rau..."
in acesti 2 anisori am stat si m-am gandit mereu la tine,MAI TATA... nu am crezut niciodata, nu m-am gandit niciodata ca am sa trec prin asa ceva.. sa te duci sus la Dumnezeu.. STIU CA ITI E BINE,... iti multumesc ptr tot.. ptr ca m-ai crescut.. ca m-ai educat.. ca m-ai ajutat.. ca mi-ai fost aproape.. ca mi-ai dat sfaturi.. ca m-ai certat... ce sa mai.. iti multumesc ptr fiecare secunda.. ai fost si esti si vei fii taticutu meu .. niciunu nu v-a mai exista.. nimanui nu am sa ii mai spun taticutule, tu esti speranta mea.. stiu ca ma ajuti cand mi-e greu, stiu ca ai grija de mine, stiu ca ma veghezi.. ca stai la capsoru meu cand dorm, stiu ca ma ajuti la scoala.. stiu ca imi arati calea cea buna si-ti multumesc mult!! sunt recunoscatoare ptr tot.. iti multumesc ca mai vii prin vis si te vad.. ( ciudat ptr unii, dar eu chiar l-am visat.. chiar l-am simtit cum imi atinge palma.. am simtit ca era caldut si ca m-a mangaiat.. am simtit cum s-a pus in pat... [ se lasae patul, ciudat ptr voi, ptr mine e ceva nemaipomenit] mi-aduc aminte cand in vis, mi-ai tras o palma pe fata, ca nu mi-am facut tema.. CIUDAT, NU? si multe altele... eu cred ca EL e.. ) iti multumesc ptr tot, mai ales atunci cand traiai imi dadeai sfaturi, acum trebuie sa le pun si in practica, greu, viata e grea, incerc... ITI MULTUMESC PENTRU TOT.. MAI ALES PENTRU CA M-AI IUBIT SI INCA MA MAI IUBESTI!!!!!.... dureros e cand multi prieteni vorbesc de taticii lor.. eu oftez si ma gandesc ca de acolo de unde esti ma iubesti.. ( deja m-a apucat plansu.. nu mai pot) ...

TE IUBESC TATICUTU MEU.. AI FOST SI ESTI CEL MAI BUN PRIETEN AL MEU.. ACUM IMI DAU SEAMA SI EU CE OM BUN AI FOST...

AM INVATAT MULTE.. AM INVATAT SA PRETUIESC ORICE LUCRU OFERIT DE FAMILIE.. FAMILIA E PE PRIMUL LOC.. POT SA RAMAN FARA PRIETENI, SCOALA, SERVICI ORICE.. FAMILIA TE AJUTA CAND AI PROBLEME... AM INVATAT SA AM GRIJA DE FAMILIE, SA TAC DIN GURA SI SA LAS DE LA MINE, SA FIE PACE SI ARMONIE, AM INVATAT SA PRETUIESC SI UN PUPIC DE LA EI.. II IUBESC MAI MULT...


AS DA TOATA VIATA MEA, PTR CATEVA MINUTE, SA II MAI ZIC INCA O DATA CA IL IUBESC.. SI SA-L STRANG IN BRATE.. SA IL PUP PE OBRAJOR..


TE IUBESC TATICUTULE.. TE IUBESC.. ITI MULTUMESC PTR TOT.. MI-E TARE DOR DE TINE, DAR LASA CA NE VOM INTALNI NOI... DUMNEZEU SA TE IERTE !!!!
TE IUBESC INCA O DATA..ai fost si vei fii taticutul meu :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

7 comentarii:

jellyfish spunea...

scumpa mea ce m-ai intristat...stiu ca e greu fara cei dragi ...dar stii ca ii e mai bine acolo..:( si stii ca sunt mereu langa tine. >:D<

Butterfly spunea...

imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat:((mi-a fost deajuns sa citesc o sg data "intamplarea" ta si am invatat cva:(:*

Marina spunea...

pisyy stii foarte bine ca esti singura mea prietene BUNA.. care am incredere in tine.. singura.. iti dai seama? singura!!! te iubesc mult sa stii >:D< :* iti multumesc ca esti alaturi de mine >:D<
si butterfly ma bucur ca ai invatat cate ceva.. asta e si intentia intr-un fel.. vreau sa stie toata lumea cat de greu mi-a fost mie.. si acum cum imi e.. sa stie ca acum pretuiesc mai mult orice lucru marunt, care pana acum il ignoram, vreau sa transmit un mesaj, SA ITI PRETUIASCA PARINTII, NU SA II INJURE, SA-SI BATA JOC DE EI, SA LE ZICA" TE ROG FRUMOS MAMA/TATA ; MULTUMESC MAMICO/TATICUTULE" sa ai grija de ei... of doamne.. pana cand sa moara tata eram asa indiferenta.. acum.. sunt toatal simbata.. nu 100%, dar 80% tot m-am schimbat... asta e viata merge inainte..

Marina spunea...

scuze ptr greseli !!! m-am grabit ;;)

Nectara spunea...

sa stii ca nu te inseli, e linga tine si iti vegheaza pasii. Si se bucura cind reusesti si te mingiie cind esti trista si chiar daca fizic nu e linga tine, spiritual va fi mereu.

Marina spunea...

multumesc doamna profesoara ptr aceste cuvinte frumoasse!!! >:D< :*

bogdybubu spunea...

Nu am mai citit demult ceva asa emotionant...Esti o fata buna, Marina, cu sufletul curat si inima deschisa. Numai o asemenea persoana poate cu adevarat aprecia si pretui parintii sai. Iti doresc sa ai parte de multa sanatate si fericire in viata ;)